Ważne informacje
7 lutego 2024 r. Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu będzie nieczynny
07.02.2024
Osobiście sprawę możesz załatwić w:
- Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 43,
- Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a.
W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, emailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:
- zaopatrzenie w wyroby medyczne – skan lub zdjęcie zlecania do potwierdzenia wyślij na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl,
- leczenie uzdrowiskowe – informacje pod nr tel. 41 36 46 241 w godz. 8-12,
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego – złóż wniosek za pomocą IKP lub prześlij pocztą na adres:
ul. Jana Pawła II 9
25-025 Kielce,
- wnioski unijne/ formularze UE/EFTA – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
- składanie skarg i wniosków e-mail: biuro@nfz-kielce.pl,
- zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
- ubezpieczenie dobrowolne, wniosek wyślij tradycyjną pocztą na adres:
ul. Jana Pawła II 9
25-025 Kielce
Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta: 800 190 590
Adres do tradycyjnej korespondencji:
Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach
ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
fax: 41 34 30 490
e-mail: biuro@nfz-kielce.pl
Źródło: Dział Obsługi Klientów i Profilaktyki